#1 Skrevet April 5, 2009 Har fått inn den nye motoren,og den starter!men sitter igjen med en ledning jeg ikke vet hvor skal!som sagt,en ledning, med en blå plugg!henger nå nede ved starter,så er lang!lurte også på og fjerne det kullfiltergreiene,men er usikker på hvor mye av det jeg kan fjerne?og om de kablene som er tlkoblet det systemet bare kan frakobles?(den kontakten ved selveste filteret finner jeg forøvrig ikke: klø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2009 La kullfilteret stå, du tjener ingenting på å ta det bort.. Ang. den pluggen du lurer på, ta et bilde kanskje og legg ut så er det lettere å hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2009 Pluggen til bankesensoren er vel blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2009 Plugg til kaldstartdyse? Hva slags motor er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2009 Pluggen til bankesensoren er vel blå Stemmer det,men det er en dobbelplugg og den er tlkoblet!;)detta er bare en kabel men en blå hette rundt en kabelsko!skal fikse bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...