#1 Skrevet April 5, 2009 God påske folkens . Er det noen her inne som vet om det går ant og få godkjent en caddy mk 1 87 modell med senk bare forran? Senken jeg har till denn bak er ikkje helt lovlig skjønner dere, da dette er senke plater fra caddyshop. Er VMAXX justerbart som ikkje blir til og justere noe særligt ned før kontroll hos BT. Foresten noen som vet om det virkelig er TUV på senkesettet jeg har kjøpt, Fulgte ikkje med noen papirer i det heletatt . Mente jeg leste at det var TUV før jeg bestilte . Håper på svar fort da jeg har lyst og montere senk i løpet av påska Mvh Alf Arne Hauso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2009 (endret) Hvis du har Tüv på di fremme får du det nok godkjent, men ikke uten.. Send mail og hør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2009 ja, hann jeg handlet gjennom skulle forhøre seg. Prøvde og gå inn på caddyshopp sida menn sida er nede for tiden . Er ikkje så veldig flink til og formulere meg på engelsk over epost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...