Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bytta så og si ALLE lysene innv på min audi A6 til L.E.D fra Fredrik Sjølie her inne, nå så får jeg ikke på L.E.D lysene, det skal da gå ann å skru på tak lysene UTEN å må opp med dørene ALT fungerte FØR jeg bytta.. Skal ikke L.E.D være letter å drive/starte????

Hjelp meg om dere ha vært borti dette før. Å bytte til vanlig pærer igjen er ikke et tema...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være at pluss og minus er omvendt på bilen i forhold til pæra.

Har du pinolpærer(avlang pære med 1pol i hver ende) så prøv å snu de, men har du den typen med vri-sokkel må du bytte om på ledningene på pæresokkelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fungerer når jeg åpner døra.. alle 8stk 4 fram å 4 bak, men når jeg stenger døra å etter de har "fadet" ut å prøver å skru på de inne ifra så lyser ikke noe FØR jeg åpner døra, med lysbryter stående på konstant lys. Da må jeg personli slukke lysene, men flikker jeg over bryteren igjen så er det ingen ting som skjer :(

De står bare å ulmer, det er så vidt man ser de.. slik skal de da ikke være.

Noen som vet hva dette dreier seg om???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stian

Husker ikke om du tok kontakt med meg ang. dette problemet, men det er uhyre lett å utbedre :)

Forklaringen er at dimmefunksjonen til A6'n blir litt tøysete når det blir så lite watt som suser gjennom dimmeren. Løsningen er enkelt og greit å montere på en motstand på ene kartlyspæra forran.. Inni denne armaturen som holder kartlyspæra er det svært fine forhold for å montere denne motstanden. Du kan se her hvordan jeg har gjort dette:

kobling005.jpg

Hvis du fortsatt har problemer så tar du bare kontakt på post@bilkabel.com så finner vi ut av dette :)

Hvis du vil bli "overasket" over hvor lett det er å utbedre, så bare bytt ut den ene pæra di tilbake til glødepære, så ser du :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ohm er dene motstanden? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 ohm er hva leverandøren min har oppgitt, men er ærlig talt litt usikker. Det jeg vet er at jeg har solgt 200 av denne motstanden og den har fungert for alle :P Er ment for å erstatte motstanden som "små" pærer gir, for å lure autocheck, eller fikse feil som i denne tråden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.