#1 Skrevet April 5, 2009 Hallois! enda ikke funnet noen blekke som er behjelpelig med akkurat dette.. men CO'n på golfen er WAY of, og den får altfor mye bensin. både på turtall og på tomgang CO Skruen justerer vel bare på tomgang? noen som har noen tips til hvordan man skal få ordna dette skikkelig? veit at man må bruke CO-meter. men funker vel med WB-lambda og det? Tipper det kan løse en del av mine problemer, og få co'n på stell Gjelder som topic sier en Golf 2 GTI 16v KR motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2009 Co justeres bare på tomgang ja. Får du målt co med WB-lamda? Har selv bare justert co med 4-gass måler. Få justert tenningen før du justerer co slik at alt blir bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 får vel ikke direkte med CO med lambda'n når jeg tenker meg om, men kan jo "optimalisere" blandinga da.. som igjen påvirker CO'n tenninga er justert til 6grader for-tenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2009 Co skruen sitter på toppen av mengdefordeleren din. Tomgangskruen sitter på spjeldhuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 Det er jeg fullstendig klar over du hehe den tomangsskruen på gasspjell gjør ingen forskjell desverre uansett hvor den står 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2009 Det er en spesiell prosedyre for justering av tomgang og grunnoppsett på bilen din. Diverse slanger som skal av, og en kontakt som skal av. Virker tomgangstabiliseringsventilen din(ISV)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2009 Det er en spesiell prosedyre for justering av tomgang og grunnoppsett på bilen din.Diverse slanger som skal av, og en kontakt som skal av. Virker tomgangstabiliseringsventilen din(ISV)? den er dau, enten selve ventilen, eller styringa. dårlig med spenning inn desverre og på 12v så slår isv skikkelig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2009 Kan prøve å sende noen skriverier angående dette på mail til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2009 gjør det thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2009 Venter utolmodig på mail av deg : dan@foto-garasjen.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...