#1 Skrevet April 5, 2009 Rev av det orginale vw emblemet bak på bilen idag å skulle sette på det svarte da jeg merket at det nye emblemet ble stående noen mm ut av metallet. skal det være pakning som på det orginale el hvordan skal det være? hvis jeg prøver bruke den gamle så stikker den på utsiden da det er en liten pakning på merket. noen som vet hva jeg skal gjøre? vil jo ikke ha en glime på noen mm der heller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 Kjøpte akkurat et slikt et nytt.. Da fulgte det med gummipakning rundt selve emblemet. Klask rett på. Så du må nok bruke pakning der ja. Desverre får du ikke disse løst på Møller, men er vell en eller annen som har en pakning til deg der ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 hva kostet dette nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2009 Selv ga jeg rundt 130kr tror jeg.. Koster i overkant av 200kr nytt så vidt jeg husker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 oki. får ringe høre på møller. koster det ikke mer er det like greit. frakt hvis noen skulle ha en liggende er jo nesten det samme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...