breie 13" på golf 2 med 90 look?

Anbefalte innlegg

Hei som topic sier så lurer jeg på å sette på noen breie 13" på golfen. situasjonen er den at bilen er i 90 talls stil.. hva syns folket om dette ? er det helt på tryne?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror de blir i minste laget .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en blå her i drammen i går - 90 fangere med rh cup 8 eller 9-14 og den var laaav, men særdeles fet!

 

noen som forøvrig kjenner til bilen?

 

jeg kjører jo med 13" men med 155-70 strekt på 8" felg for å få litt kjørehøyde (og det var dekkene som lå mest beleilig til i boden) og det går fint, sålenge man ikke MÅ over en kant hver jævla dag for å få ut bilen av garasjen :) kjør på sier nå jeg, om bilen ikke er hverdagsbil så den må komme frem overalt, og jeg vil anbefale 185-55 dekk basert på egen erfaring mtp. utseende og egenskaper samt at dekket har litt profil og dertil gir en ekstra cm kjørehøyde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører jo med 13" men med 155-70 strekt på 8" felg for å få litt kjørehøyde (og det var dekkene som lå mest beleilig til i boden) og det går fint, sålenge man ikke MÅ over en kant hver jævla dag for å få ut bilen av garasjen :) kjør på sier nå jeg, om bilen ikke er hverdagsbil så den må komme frem overalt, og jeg vil anbefale 185-55 dekk basert på egen erfaring mtp. utseende og egenskaper samt at dekket har litt profil og dertil gir en ekstra cm kjørehøyde.

 

hehe godt poeng: rolleyes ja jeg tror det blir bra med mye nok senk og riktig dekk:) skiller seg mer ut enn 90 look og noen 16" felger for å si det slik:p bilen blir ikke hovedbilen regner jeg med så da skal det gå bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IM000356.JPG

 

8x13 ET 0, 175/50-13. 9x13 ET-25 195/45-13 Gewinde stort sett helt nede fremme, mye å gå på bak.

Kjørte ca 15000km slik, falkeblikket var konstant aktivert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.