#1 Skrevet April 5, 2009 Hei som topic sier så lurer jeg på å sette på noen breie 13" på golfen. situasjonen er den at bilen er i 90 talls stil.. hva syns folket om dette ? er det helt på tryne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 Jeg tror de blir i minste laget . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 så en blå her i drammen i går - 90 fangere med rh cup 8 eller 9-14 og den var laaav, men særdeles fet! noen som forøvrig kjenner til bilen? jeg kjører jo med 13" men med 155-70 strekt på 8" felg for å få litt kjørehøyde (og det var dekkene som lå mest beleilig til i boden) og det går fint, sålenge man ikke MÅ over en kant hver jævla dag for å få ut bilen av garasjen kjør på sier nå jeg, om bilen ikke er hverdagsbil så den må komme frem overalt, og jeg vil anbefale 185-55 dekk basert på egen erfaring mtp. utseende og egenskaper samt at dekket har litt profil og dertil gir en ekstra cm kjørehøyde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2009 jeg kjører jo med 13" men med 155-70 strekt på 8" felg for å få litt kjørehøyde (og det var dekkene som lå mest beleilig til i boden) og det går fint, sålenge man ikke MÅ over en kant hver jævla dag for å få ut bilen av garasjen kjør på sier nå jeg, om bilen ikke er hverdagsbil så den må komme frem overalt, og jeg vil anbefale 185-55 dekk basert på egen erfaring mtp. utseende og egenskaper samt at dekket har litt profil og dertil gir en ekstra cm kjørehøyde. hehe godt poeng: rolleyes ja jeg tror det blir bra med mye nok senk og riktig dekk:) skiller seg mer ut enn 90 look og noen 16" felger for å si det slik:p bilen blir ikke hovedbilen regner jeg med så da skal det gå bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2009 8x13 ET 0, 175/50-13. 9x13 ET-25 195/45-13 Gewinde stort sett helt nede fremme, mye å gå på bak. Kjørte ca 15000km slik, falkeblikket var konstant aktivert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...