#1 Skrevet April 6, 2009 Hei. Har en S4 AAN, sliter med at den lader for mye slik at den går i nød modus:( Det som er gjort med motoren er, MTM 303 chip, RS2 WG, plana toppen 3" eksos. Det som skjer at, når jeg gir på, så lader den opp i 2,4 bar(1.4) også kutter den og da er den i nød modus.. Hva kan det være da N75? Jeg har monter boost cont ,men klarer ikke holde igjen trykket Mvh Aslan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 Kan det være at det sitter feil fjær i WG'n? Siden den er fra en RS2, denne lader vel mer enn orginal AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 Har du fjernet N75 helt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2009 Har du fjernet N75 helt? Nei, har ikke det! Skal eg bare fjerne N75'en og koble til boost cont isteden for den da? eller åssen blir det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 Kan det være at det sitter feil fjær i WG'n? Siden den er fra en RS2, denne lader vel mer enn orginal AAN. Hakke peiling, vet ikke hva er forskjellen mellom S4 og RS2 WG er jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2009 Noe flere tips/råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2009 RS2 WG er identisk med den som sitter i S2,S4,S6. Men du burde kontrollere grunntrykket ditt først. Koble av alt av ladetrykkjustering og se hvilket trykk du oppnår da. N75 skal være koblet til elektrisk, men ikke med lufta. (Dette er for at du ikke skal få feilmelding.) Det skal til enhver tid bare være EN ladetrykksjustering på en motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2009 RS2 WG er identisk med den som sitter i S2,S4,S6. Men du burde kontrollere grunntrykket ditt først. Koble av alt av ladetrykkjustering og se hvilket trykk du oppnår da. N75 skal være koblet til elektrisk, men ikke med lufta. (Dette er for at du ikke skal få feilmelding.) Det skal til enhver tid bare være EN ladetrykksjustering på en motor.. Okey takk, skal skjekke ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...