#1 Skrevet April 6, 2009 (endret) Aldri fått noe svar på hvilken type KKK turbo jeg har, så tenkte å legge ut noen bilder her. Er det en ordinær K26/27? #8'er hus? Ytre diameter kompressorside 76mm Indre diameter kompressorside 55mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2009 Ingen som kan hjelpe meg her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2009 Jeg prøvde å kikke litt på dette her i går, men kjente ikke helt igjen målene på kompressorhjulet. Ytterdia. var noe mindre enn det jeg har sett og lilledia. var noe større enn det jeg har sett før? Men størrelsesmessig vil jeg tro det er en K26/27 variant, god for ca 400hk med et 8'er hus? Størrelse på eksoshuset ser du inni innløpet, står stemplet i støpen på huset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2009 (endret) Hmm... takk for det Harald. Skal sjekke eksoshuset i kveld, kan også måle innløp om det er noe til hjelp. Ser på 034 at de har en K26/27 som er god for 450 på veiva med #6'er hus http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=13763 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...