Anbefalte innlegg

Da begynner det å nerme seg hellakkering av min RS2. Bilen er orginal svart, så jeg har tenkt å lakkere opp igjen samme farge. Men jeg har sans for blåe biler så jeg lurte på om noen vet om det blir bra om jeg lakkere bilen i mørk mørk blå. Tenkte kansje at RS2 gjør seg bedre ut med orginal farge også, eller??: klø :

Siden jeg bare skal lakkere bilen utvendig og ikke inni dører så er jeg ikke sikker på hvordan dette vil bli bra.

 

Er det noen som har noen synsmeninger om jeg skal ta å lakkere bilen i orginal farge eller om det blir bra om jeg lakkere den mørk mørk blå :)

 

fant et bilde av en bil som har en farge som jeg tankte på, kansje litt mørker.

audi blå.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke skal forandre fargen i dørkarmene, så ville jeg uten tvil ha gått for orginalfarge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det blir en go del dyrer om jeg ska lakkere inne i dørkarmene. Men om jeg finner ut at jeg skal gjøre det. Kler da en RS2 en sort blå farge? Eller er d da like så greit å lakker Rs2 blå fargen.. :)

Er ikke så enkelt å bestemme seg når man skal lakker bil. hehe

Takker for tips fra alle. så kansje jeg greier å bestemme meg.. :)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=147564 Noen bilder av bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er en RS2 ville jeg ha beholdt fargen som er evt. Blir ikke så pent å lakkere en farge utenpå og når du åpner panseret så er det en annen farge. På en slik spesiell bil vil det virke litt halvveis syns nå jeg.

Men du kan gjor lage orginalfargen litt grommere med feks litt mer glans eller et eller annet..heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal lakkere RS2'n i en annen farge så må du lakkere ALT som er.. det vil si inni dørkarmer og motor-rom og hele pakka. Ellers blir det ikke bra.

 

Skal du bytte farge på en RS2 så må du velge fra fargekartet til RS2. Altså velge en original Rs2 farge.. Alt annet blir som å banne i kirken spør du meg.. :)

 

Det er en ganske fin blåfarge som heter "midnight blue"(?), det er en Porsche farge som jeg mener også ble levert på RS2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg er ganske enig me dere. Det beste er vell å ta samme farge som den er nå. Er de noen som vet hva den heter den svarte RS2 fargen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.