#1 Skrevet April 6, 2009 Hva synes dere passer seg! Sleng inn bilder av deres biler ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 Jeg har 18" på sommern og 17" på vintern, og det ser mye bedre ut med 18 i mine øyne. Passer bedre i hjulhusa. Litt halvdårlig av sommerfelgene: Enda dårligere av vinter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 Hva synes dere passer seg! Sleng inn bilder av deres biler ! synes det passer best med 18 eller 19. skal slenge inn et bilde i kveld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2009 Jeg har 17" Rs4 på vinter, synes faktisk disse virkes større. Men er vel noe generelt med rs4 felgene som gjør at de ser større ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 (endret) jeg synes det passer best med 19":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2009 Ser ut som det ikke blir 17" ihvertfall hehe.. Men jeg har store brembobreser å sliter litt med innpresser. ET 35 RS6 felger går ikke på.. Men ET 35 RS4 går på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2009 17" 18" 19" skal ha noen bilder med 16" og.. men tror nok ikkje det er så aktuelt for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2009 Så små som mulig pga. ufjæret vekt om du er ute etter beste kjøreopplevelse, ellers ser det ikke ille ut med 18/19" Kjører selv med 8x17 på vinteren, og 8x18 på sommeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...