Hvor mye mer bygger ET35 kontra ET38?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter felger til min kommende A4 B8 og lurer egentlig på hva forskjellen er mellom ET35 kontra ET38.

 

Det skal være 20x8,5 felger med enten ET38 eller ET35. Jeg lurer på hvilken jeg skal gå for. Leter etter et oppsett som ikke vil rubbe fangeren ved evt senk.

 

Noen som kan hjelpe her? Hvilken ET bør jeg går for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET35 bygger 3mm lengre ut enn ET38 og det vil ikke bety noe voldsomt uansett hvilken du velger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET35 bygger 3mm lengre ut enn ET38 og det vil ikke bety noe voldsomt uansett hvilken du velger

 

Oh ja, bare 3mm forskjell? Det er jo nesten ikke noe forskjell da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro 8,5 bredde går fint på B8 med både 35 og 38 inpress :)

Går jo fint med 9,5 ET 37 også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo fint med 9,5 ET 37 også:)

 

Med negativ camber eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Blir det når bilen senkes en del. Vil tro du får det selv om du ikke senker like mye som meg også. Men du er jo uansett trygg med 8,5 da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Blir det når bilen senkes en del. Vil tro du får det selv om du ikke senker like mye som meg også. Men du er jo uansett trygg med 8,5 da :)

 

Har du ikke tatt hjulstillings kontroll da?

 

Jeg har lyst på ET35, men er bare redd det vil subbe ved senk, men de fleste anbefaler ET35 da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke tatt hjulstillings kontroll da?

 

Jeg har lyst på ET35, men er bare redd det vil subbe ved senk, men de fleste anbefaler ET35 da.

 

Har ikke det. Skal gjøre det når jeg får på sommerfelger. Men tviler på at det er nok justering til og få rett camber foran.

 

Du kan jo safe den med og kjøpe ET38 da pluss en 3mmm spacer. Da har du jo begge ET og kan prøve de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverandøren var tom for ET35 så da blir valget enklere. Da blir det ET38. Felger er nå bestilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverandøren var tom for ET35 så da blir valget enklere. Da blir det ET38. Felger er nå bestilt.

 

Vil du røpe hvilke felger det ble? Kjipt om jeg bestiller samme som deg :o Send PM om du ikke vil røpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.