#26 Skrevet Mars 1, 2010 Flere som har prøvd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 1, 2010 Har hatt mitt 034 high output coilsett siden sommeren, og på fredag røyk en coil... Fikk tak i rs2 coilrekke (oppgradering fra ES Tuning) og disse var 100% like med 034 sine coiler.. så kom meg hjem samme dagen på 5 sylindre Paul G. hadde en coil inne som jeg skal hente i morgen, selvsagt på garanti! er jo kjekt med ypperlig service fra Paul da jeg liksom oppgraderte til high output coiler for å slippe coilproblemer.. Om en coil til ryker skal jeg kreve 2 stk nye fra 034 så jeg kan ha med en reservecoil, for om jeg skal på fisketur til nordnorge og bilen streiker 100mil hjemmefra ville jeg ikke vært den amerikaneren som tar telefonen når jeg ringer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 1, 2010 fortell litt mer gjerne om den oppgraderings rekken fra ES 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 28, 2010 Den oppgraderingsrekken fra ES er mest sannsynlig fra 034, er helt like coiler.. Og i morgen må jeg ha en ny en! det fløy en coil i dag på vei hjem fra drammen, (nå er det 4mnd siden den forrige coilen røyk) begynner og bli litt lei da jeg invisterte ganske mye penger inkl mva og frakt for coiler som liksom skal fjerne coilproblemet for alltid som de sier.. statusen er da 2 stk defekte coiler på 1 år, på dønn original S4 C4 med AAN motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 28, 2010 Jeg vet ikke hva slags coiler det er i den pakken, men jeg venter på mitt sett fra efiexpress no, med ny type coiler og festebrakett. d581 heter coilene, tror de var orginalcoiler fra corvette Kjedelig når man investerer i "high-performance" deler så viser det seg å være dårligere produkt enn orginal - 20år gammel teknologi, jeg får bare håpe at mine nye holder en god stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 28, 2010 ja, og det er ikke bare det, men de skriver jo følgende på siden sin: Very reliable, overbuilt coils, never deal with coil failures again. We stand behind these kits and offer a 100% lifetime waranty*** on all parts included with this kit from premature failure. This will be the last coil setup you'll ever buy. fikk den forrige uten problemer dagen etter den gav seg av Paul Guillen, er kjempeservice der, men nå skal jeg ha to! bruker bilen langt inn i sverige på jobb, og da skal jeg ha en backupcoil i bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 29, 2010 Har 3b motor og kjører høyeffekt singlecoil fra 034.Har brukt opp en coil og er nå i gang med den andre på ett år Fungerer jo bra så får håpe at denne nå er bedre:) Klok av skade har jeg en reserve liggende i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 29, 2010 Biltema coiler (http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Motor/Tenningssystem-og-motorstyring/Hoyeffektcoil) og HKS TwinPower tenningsforterker(http://trs-autoteknikk.no/index.php?vis=52). Ikke et feilslag selv med E85 og bra med effekt :)Finnes dessverre ikke som p&p til motronic, men kan sikkert tilpasses. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 27, 2010 Noen som vet hvilken coiler 034 bruker ,kjøpte dette high output settet ,røk en coil etter 3 mnd og en igjen nå (3mnd til) FAN!!!!! Har vært i kontakt med di igjen ,og di synest dette er veldig rart ,men ser jo her nå at dette er ganske normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 27, 2010 Den oppgraderingsrekken fra ES er mest sannsynlig fra 034, er helt like coiler.. Og i morgen må jeg ha en ny en! det fløy en coil i dag på vei hjem fra drammen, (nå er det 4mnd siden den forrige coilen røyk) begynner og bli litt lei da jeg invisterte ganske mye penger inkl mva og frakt for coiler som liksom skal fjerne coilproblemet for alltid som de sier.. statusen er da 2 stk defekte coiler på 1 år, på dønn original S4 C4 med AAN motor.. Synes det er rart at coilene ryker, Er det ikke noe annet som kan forårsake dette? Selv har jeg eldgamle originalcoiler som jeg har flyttet opp på stabstaget. Tenningsmodulene har jeg oxo flyttet på litt og satt de på en tykk aluplate med litt kopperfett imellom for varmeoverføringen sin del. Ingen fusk enda, bank i bordet,kjører 1.5 bar ca: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 7, 2011 Efiexpress har gått over til å bruke kun orginale delphi coiler, da problemene som var med disse tidligere var direkte relatert til coiler av dårlig kina fabrikat.Men ser fra diverse amerikanske fora at folk er meget fornøyd med både coilene og servicen fra han. Har nå bestilt et coilsett fra han, blir å poste erfaringer når dette er montert på bil. Forhåpentligvis funker det gull på min:) Funket det som gull? Noen andre som har prøvd Efiexpress coilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 7, 2011 Vil tru dette er et bra alternativ også! Jeg har iallefall tatt sjansjen her, prisen er jo også veldig overkommelig. https://www.apikol.com/#Products,Engine,39 Utmerket service hos de også. Får mine i løpet av få dager så kommer med tilbakemeld da i en annen post! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...