#1 Skrevet April 6, 2009 Hei, jeg monterte xenon i tåkelysene i dag, også skulle jeg byttet parkpære i hovedlysene, men dette var ikke så lett. Hvordan gjør jeg dette på en lettest mulig? Eller er dette en større jobb på a4 04 modell 2 liter s line. Var jo så trangt der, på begge sider. så hvordan kommer jeg til? jeg har bi xenon i hodedlysene.. og hvor lenge varer en xenon pære? Den i hovedlysene begynner å bli gul i farge. Bør byttes da? pris? hvordan gjøres dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 To torx skruer på topp av lampa skrues helt ut. To tilsvarende skruer i lampas bunn/bakkant skrues noen omdreieninger ut. Deretter trekkes hele lampa rett frem og ut av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 å ja. Så er fort gjort da. om det er lett å komme til de under lampen da. Da går det vel. Da ser jeg på det i morra, lett å bytte xenon pærene også eller? Siden de begynner å bli gule liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2009 Skruene i bakkant/nedkant av lampa er litt trange å komme til på, men de sitter ikke under lampa iallefall så bør gå greit. Da du får ut lampa tenker jeg du ser hvordan resten skal gjøres. I grunnen ikke vanskelig da lampa er tatt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...