#1 Skrevet April 6, 2009 Må man bytte sikringsboksen når man bygger om fra 1,8 til vr6? Bruker den orginale 1,8 boksen nå men får ikke start ikke støm til bensinpumpe heller. Starter heller ikke med strøm rett på pumpa. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 Må man bytte sikringsboksen når man bygger om fra 1,8 til vr6? Bruker den orginale 1,8 boksen nå men får ikke start ikke støm til bensinpumpe heller. Starter heller ikke med strøm rett på pumpa. Noen som har tips? Defekt pumpe er det første som slår meg da prøvd med en annen en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 Defekt pumpe er det første som slår meg da prøvd med en annen en? motor startet i donor vento vr6:) Rett og slett ikke strøm bak til pumpa, har 12volt på pinne 30 på bensinpumpe rele`t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2009 Dette ble nå løst! Ja, man må ha sikringsboksen fra vr6 for at det skal funke. Bilen starter nå. (ikke jeg som skrur, jeg bare er forum poster mens et annet klubb medlem skrur) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 Takk for hjelpa Glenn Ove, ble så glade når vi fikk start at vi feira med tørr kneip og haugpølse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2009 Takk for hjelpa Glenn Ove, ble så glade når vi fikk start at vi feira med tørr kneip og haugpølse:) hehehehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...