pusse ned bilen for lakkering

Anbefalte innlegg

driver å klargjør golf 1 caben min for lakkering.har tatt alt av den lille rusta som var,nå har jeg bare igjen å pusse den ned.hva slags pussepapir skal jeg bruke?

bilen skal lakkeres opp igjen i orginal farge så da er det vel kanskje ikke så mye jeg trenger å pusse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har tilgang på en rondell er jo det greit da.. går litt fortere det, hvis det ikke er noen skader eller sånt så er det bare å ta 500 eller eventuelt 600 med rondell og gå over med 800 for hånd etterpå hvis den skal lakkes med vannbase og klarlakk. skal den lakkes med tynnerbasert "tett" farge så holder med 500 rondell og gå over med 600 for hånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte jeg skulle gå over den for hånd.han som eide bilen før meg har pusset en del på den så det er ikke så mye igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare husk å være nøye med kanter å slikt, og være generellt nøye igrunn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes drastisk grovt ut det der ?

 

Ville absolutt latt en som kan det sparkle/pusse, det svarer seg fort ( snakker av egne erfaringer )

 

Mange tror at lakken dekker over små ting - men det gjør den så absolutt ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.