#1 Skrevet April 6, 2009 Heisann. Tenkte å høre om interessen for et bilpleiekurs. Har vært i kontakt med Ørjan Andreassen og han har videre kontakt med Scandic shine. Dette er på et tidlig stadium, men tenkte å sjekke om noen er interessert i dette. Kommer med mere info etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 dette kunne vært interesangt, om det passer med tidspunk å slikt noe så trur jeg nok att jeg stiller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2009 (endret) Å vaske bil er faktisk det kjedeligste jeg veit. Og i så måte hadde det kanskje vært kjekt å lært hvordan det kan bli gøy... Så, ja, kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2009 Litt info om kurs de har avholdt og hva vi kan forvente oss av innhold. http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=1763&hl= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...