#1 Skrevet April 6, 2009 Noen som vet? Eventuelt lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 Det er vel Coys C-5 og er ganske vanlige felger i min andre verden (amerikanere) Det minste du får disse i er 7x17, og de leveres bare i 5-bolt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 Pga designet MÅ det være fembolt (innlysende igrunn). Eneste muligheten er adapter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2009 Jaja, men adapter skal jeg fiiiiint overleve med! Men Skulle hatt slike i 15" uansett! Viiiil ha på Einseren min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2009 Et alternativ er jo Smoor-felgene da, dog med flere eiker. Utrolig fete felger til einser (Joachim Næss hadde disse på sin grønne)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2009 Jaja, men adapter skal jeg fiiiiint overleve med! Men Skulle hatt slike i 15" uansett! Viiiil ha på Einseren min! Sjekk her: http://www.wheelsforless.com/SearchResult.aspx?Keywords=VN51558 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2009 Blir solid breit med ET 0 og ET-18 pluss adapter fikser du det Rune, skal du få cred ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...