Bør jeg kjøpe denne N75 ventilen?

Anbefalte innlegg

Har ikke så god peiling på denne men syns det er greit å gjøre litt modifikasjoner på motoren om det er enkle greier.

Så langt så er dette gjort med bilen min (GTI 1,8T)

Chip

Forge resirkventil

Kommer turbo back 2,5" effektanlegg

K&N 57 luftfilter.

Vil det svare seg for meg å montere en N75 ventil som denne? http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=11033&xSec=140

Hva har jeg å hente på dette og er den enkel å montere?

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer jeg på å?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, skal ligge en tråd ute om dette. Det sto ikke om dette var en J,H eller U ventil. Men tror J ventilln står på S modelene. Å da skal du få turbo trykk tidligere. husker ikke helt. Prøv å søk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke så god peiling på denne men syns det er greit å gjøre litt modifikasjoner på motoren om det er enkle greier.

Så langt så er dette gjort med bilen min (GTI 1,8T)

Chip

Forge resirkventil

Kommer turbo back 2,5" effektanlegg

K&N 57 luftfilter.

Vil det svare seg for meg å montere en N75 ventil som denne? http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=11033&xSec=140

Hva har jeg å hente på dette og er den enkel å montere?

: klø :

Jeg monterte en slik på en tt quattro med chip for noen år siden, merket faktisk bra forskjell.. Bra mod for pengen spør du meg, spesielt så billig som det er i England for tiden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal bestille kunne du kansje bestille to? jeg kan bare overføre penger til deg?? bare et forslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er forskjell på J,H og U ventilene da? Sendte mail til awesome no å forhørte meg om hva jeg kunne forvente om jeg monterte den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne legge inn svaret jeg fikk fra dem her:

"If you were to fit this valve to your car, it basically shifts the boostrange further up the revs.You would need to have your car's Fueling map adjusted to suit thisotherwise you could risk overfueling at low revs and underfueling athigher revs."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil det si at den bør chipppes eller mappes? jeg syns det er litt rart at dem mener at den må mappes ved kun bytte av n75. hvis du setter på en justerbar så trenger du jo ikke det men det anbefales un at du ikke justerer trykket over det chippen er laget for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.