#1 Skrevet April 7, 2009 Hei. Som topic sier så lurer jeg på hva biltilsynet gjør på denne "kontrollen" Sjekker de bare baksetet og belter eller? M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2009 På min S2 avant gjorde de det. Nappet i belter og sete rygg, åpnet panser og leste av chassisnummer og fylte ut div på hidden. Tok 20min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2009 Må bilen vises både med og uten bakseter om en bygger om fra to seter varevogn til 5 seter avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2009 Må bilen vises både med og uten bakseter om en bygger om fra to seter varevogn til 5 seter avant? Nei, det må den ikke. Har selv gjort dette, var som skrevet over her - unnagjort på 15-20 min. Han kikka på bilen i 3 min. brukte resten av tiden på papirmølla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2009 Hei. Som topic sier så lurer jeg på hva biltilsynet gjør på denne "kontrollen" Sjekker de bare baksetet og belter eller? M.V.H Stian Engebakken Om spørsmålet ditt EGENTLIG er om de reagerer på store hjul, skamsenka bil, uoriginalt ratt, soting overalt, 7x motoreffekt, evt lignende greier - så finnes det ingen fasitsvar. Noen reagerer, andre muligens ikke. Dette er personer som til daglig jobber med bil og de fleste har nok vært unge en gang i tiden, så de legger nok merke til litt av hvert. Om spørsmålet ditt var hva dem gjør på kontrollen, så har andre svart på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...