Billakkering i trondheimsområdet?

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk!

 

Jeg lurer på om noen har noen stalltips på hvem jeg bør høre med om pris på hellakkering av A6'n min, evt bare lakke fra listen på døra og helt ned. Har fått tilbud her på Oppdal nå, men tenkte jeg kunne ta meg tid til å hente flere tilbud.

Så kom gjerne med firma og telefonnummer og erfaringer fra steder det kan være aktuelt å forhøre seg.

 

God påske! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo godtfolk!

 

Jeg lurer på om noen har noen stalltips på hvem jeg bør høre med om pris på hellakkering av A6'n min, evt bare lakke fra listen på døra og helt ned. Har fått tilbud her på Oppdal nå, men tenkte jeg kunne ta meg tid til å hente flere tilbud.

Så kom gjerne med firma og telefonnummer og erfaringer fra steder det kan være aktuelt å forhøre seg.

 

God påske! :)

 

Et stalltips må bli Byåsen Bilskadesenter.

Der har jo VACN medlemmer 20% rabatt på arbeidet.

Kan jo spare endel på det.

 

Du kan ringe 72557004, eller 92014119

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips! skal en tur til trondheim på onsdag, tenkte ta meg en runde etter jeg har vært på sykehuset da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her finner du kart og adresse over hvor de holder til.

Så slipper du å spekulere på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.