#1 Skrevet April 7, 2009 Hei, lurte på om noen vet om jeg har satt denne riktig vei? den lange tappen står inn i den tynne slangen på bildet her. Bilen er en S3 hvis det har noe betydning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2009 (endret) Mener bestemt at den lange nippelen skal stå inn i innsugslangen, men det er en variant av ventilen som må stå andre veien, huser ikke hvilken bokstav det var igjen. De andre passer vell bare en plass uten at det blir unaturlige knekker og strekk på slangene. Så den skal nok snus rundt sånn at pluggen på ventilen peker "mot kamera" istedenfor mot resirk-ventilen. Forbeholdt at du ikke har en annen -N75 en det som skal være der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2009 jeg å mener at den lengste skal inn i innsugslangen. så jeg tror du må snu den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2009 om du setter ventilen feil vei vil bilen kon lade grunntrykket... så er den chippa finner du fort ut det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2009 har sett på bilen til en kompis, og den lange tappen skulle inn i innsuget, i tillegg står den opp ned på bildet.. slangen skal inn i bunn og ledningen skal inn i toppen! Bilen går i nødmpdus nå, lader kun 0,4. Skal få lest av med vagcom i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2009 Hadde samma problem på S4 min, fiksa det igår. Greia var at N75'en sat feil vei, så da lada den ALT for mye, stoppa ikke å lade. Så snudde jeg ventilen, lange tuppen inn i insugslangen, da fungerte den bra;) 1.2 1.3 bar;) Takket være Råger: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2009 Hadde samma problem på S4 min, fiksa det igår. Greia var at N75'en sat feil vei, så da lada den ALT for mye, stoppa ikke å lade. Så snudde jeg ventilen, lange tuppen inn i insugslangen, da fungerte den bra;) 1.2 1.3 bar;) Takket være Råger: rock : Jepp, Aslan ordnet seg denne gangen JA, N75 ventilen skal ha den lange tappen i innsugslangen, ellers går den i nød. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...