#1 Skrevet April 7, 2009 kan noen her hjelpe meg å finne ett bilde av en røykfarget original felg fra vw tilbehørskatalogen.Mener den er 8*19,det er ikke savannah felgen jeg mener. Ikke svart men titan farget mener jeg det het. skal passe på roccoen Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2009 Denne? Heter Sagitta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 korrekt,men i titan utførelse,kom på 31000,- som ansatt med dekk.Utgår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2009 Hvis det er med conti dekk blir det over 10 tusen med ansatt pris bare der. Handler du dekk hos andre kjeder (sharif etc) får du gode dekk som falken osv for 5-6000,- Her er det som regel rimeligst for hvermansen... http://oempl.us/index.php?main_page=product_info&cPath=31_97&products_id=1008 445$ pr stk = 11.900NOK (pluss evt moms på pakkepris og frakt) Kjapt regnet med avrunding oppover blir i underkant av 20 tusen pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...