Noen som har prøvd Good Year Eagle f1 asy.

Anbefalte innlegg

Som topic sier, er det noen som har prøvd det nye good year dekket? Hvordan er dette med tanke på støy og våtegenskaper?

 

Vurderer dette sammen med Michelin PS2 og Hankook Ventus Evo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette dekket hadde eg på jetta II dim 195/50-15 og var meget fornøyd med det.

veldig lite hjulstøy og hang som f... på veien.

i forhold til nokre typhoon dekk eg hadde så spannt typhoon dekka lett men goodyear hang godt.

dei andre dekk du nevner har eg ikkje prøvd men F1 får ein tommel opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette dekket hadde eg på jetta II dim 195/50-15 og var meget fornøyd med det.

veldig lite hjulstøy og hang som f... på veien.

i forhold til nokre typhoon dekk eg hadde så spannt typhoon dekka lett men goodyear hang godt.

dei andre dekk du nevner har eg ikkje prøvd men F1 får ein tommel opp:)

 

Var vel GSD3 du hadde, men Asymetric er en videreutvikling av dette..

Jeg har hatt F1 Asymetric på flere biler og synest det er et fantastisk dekk! Anbefalest på det sterkeste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kanskje prøve dette nå, Michelin PS2 er jo egentlig det råeste dekket jeg har prøvd, men det er jo også ca 7-800 kr dyrere pr dekk.

 

Og jeg har jo strengt tatt ikke bruk for noe ekstremt på familiebil, så da er hjulstøy og våtegenskapene som teller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte med goodyear asymetric på s2'n jeg hadde. og har ingen vonde ord om de! slite sterke, lite støy, og henger meget bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel mest sansyling dette nå etter å ha snakka med Jon (Jon's dekk og felg) og fått en veldig bra pris på disse hos han. Så da er det egentlig bare tut å kjør over påske. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt meg 18" RS4 II felger med Goodyear Eagle F1 dekk. Helt supre dekk. Var en tur i svinesund igår og kjørte en indrevei her i Østfold. Hang utrolig godt på veien. Før var bilen litt usikker i svingene om du skjønner. Kjente den ikke hang helt med, men da kjørte jeg jo med orginale 15" Audi A4 felger med Continental contact dekk. (205/65R15). Men nå som jeg har fått på de RS4 felgene med lavere profil og bredere dekk så hjalp det. Mye mer direkte og vil liksom være med i svingene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå som jeg har fått på de RS4 felgene med lavere profil og bredere dekk så hjalp det. Mye mer direkte og vil liksom være med i svingene.

 

der har du svaret ditt til hvorfor ting blir som de blir, er ikke så mye gummi som fjærer liksom hvis du skjønner..

 

hadde de gsd 3 på en taxi jeg kjørte for noen år siden, og de fungerte helt utrolig bra, men smaken er som baken, noen ville ha valgt michelin bare pga merke, men andre velger goodyear. tror att i det sjiktet der så får man utrolig bra dekk nesten uansett hvilket merke man velger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Michein PS2 dekka er helt rå, men nesten en 1000lapp mer pr dekk så tror jeg det holder med GY dekka på familiebil, skal jo ikke akkurat kjøre bane eller noe med en tung A6 på 1850kg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.