#1 Skrevet April 7, 2009 (endret) Då va det snart klar for årets happening på rallyfronten i Stavanger Nongen så har tenkt seg ut å se ? Datoen er vel sett til 18 april. Får bare håpe på godt vær, bra oppmøte (deltakere), og mye heftig kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2009 Stiller i år igjen i kartleser stolen. Blir like mye kjefting på sjåføren som tidligere. Det må jo gå unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2009 (endret) Stiller i år igjen i kartleser stolen. Blir like mye kjefting på sjåføren som tidligere. Det må jo gå unna! Selvfølgele må dokk gje jernet ja....Det e jo då det e kjekt å stå på siå å se . Ka bil ska du ver co-pilot i ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2009 I år som i fjor, en gammel Lancia Delta uten bredding. Satser på å komme i mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2009 Dette ska eg absolutt få me meg! Har heldigvis fri og den helgå! Rally Stavanger e sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2009 Det blir iche kjøring me kverneland bil i år... blir kun 1 ss, står på heima siå, huske iche ke ann hette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2009 http://www.rally.no/stavanger/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2009 Detta må eg få me mg ja.. Ska faktisk detaila ein svart EVO som ska ver me... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2009 Når begynner denne galskapen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2009 Det blir iche kjøring me kverneland bil i år... blir kun 1 ss, står på heima siå, huske iche ke ann hette Akkurat....Då vett me det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2009 Dette e i mårå for de av dåkkår som ikkje fylle me! Start går kl 14:00. Blir å ver på langslettå langs golfbanen tror eg. Me e allerede ein gjeng så ska ud øve... heng dåkkår på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2009 Om der e nogen så vett kor der e satt opp parkering for publikum ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 18, 2009 (endret) Noen bilder fra i dag. Stod på baksiden av MAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...