#1 Skrevet April 7, 2009 hei jeg har en kompis som har kjøpt seg en s4 som er blitt veldig gal i det siste.. når men ligger å holder jevn gass i ca 50 så plutselig drar den litt så kutter den osså holder den på slik en stund å når vi da gir på så skjer det ingenting. men holder vi gassen inne en stund så kan den komme plutselig?? noen som vet hva dette kan være. kan vel også nevne at den fjusker nå den får turbotrykk litt for fort ? noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2009 Prøvd å bytte bensin filter da? Høres ut som at den ikke får nok bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 kan vere coilene.. går den når den er kald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2009 samme om den er kald eller varm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2009 Jeg hadde samme oppførsel på min s4 som det blir beskrevet her. Når jeg fikk opp turbotrykket/moment begynte bilen fuske, mens uten pådrag gikk bilen klokkerent. Problemet mitt var da jordingsfeil - kontaktfeil på ledning tilknyttet innsuget (mot torpedoveggen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2009 tett kat!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2009 ingen cat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...