Anbefalte innlegg

Hei

Leste nettopp en tråd fra en som spurte om råd til styling til sin nye audi a4. det kom mange meget gode forslag, så jeg ble fristet til å prøve meg jeg og.

Jeg har kjøpt meg en Audi 100, som jeg så meget gjerne vil friske opp. men det er så veldig få slike biler som er noe særlig styla.... og det synes jeg er dumt, tror nok den kan kan få et bra utseende med et stort nok budsjett......

 

har desverre ikke bilde av den enda, men det er en sølvgrå metalikk sedan, senka 40mm, med 17" sommer felger, hvite blink foran og røde bak. ellers original.

 

Lurer også på om noen har et tips om hvor jeg kan kjøpe styling, har tidligere handla litt hos norsk bildelsenter, (skal ikke henge ut de) men har hatt så masse kluss med dem i det siste at jeg er på utkikk etter alternativer...

 

Håper på mange vettuge svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en Audi 100, som jeg så meget gjerne vil friske opp.

 

Du glemte det viktigste. Er den en C3 eller C4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt vanskelig for å se for meg en hardt stylet C4 som er pen. Tror dette har vært diskutert før, men det man kan gjøre er å bl.a. lakkere detaljer. Lister osv. er ikke lakkert fra fabrikk. Skaff deg hovedlysene fra enten 100tdi eller S4, de er mye finere. Videre kan du bytte ut så du får pynteplata mellom baklysene fra S4...det gjør mye.

Toning av vinduer gjør seg alltid, men noen custom-spoilere o.l. synes ikke jeg ser overbevisende pent ut på en C4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette har vært diskutert før,

 

Det er helt riktig, her er en lang tråd om C4 styling (5 sider)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.