Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti låsekassene på golf 4? Når jeg har låse kassen ute så fungerer den helt fint, Men når jeg setter den på bilen så låser den seg når jeg låser den manuelt med nøkkeln. Noen som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høh??:confused: Låser seg slik at den ikke kan låses opp igjen eller Låses bilen, alle dører? Skjønner ikke helt hva du mener her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du mener at den låser seg igjen når du prøver å låse opp med nøkkelen så har jeg vært borti tilsvarende ja.

På min så var det et eller annet som tok i og ga motstand når jeg låste opp med nøkkelen. Mener å huske at det var et stag som stod i knip og ga for stor motstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høh??:confused: Låser seg slik at den ikke kan låses opp igjen eller Låses bilen, alle dører? Skjønner ikke helt hva du mener her..

fant ut av problemet. Det jeg mente var at Når jeg holder låsekassen i handa(alltså den står ikke skrudd i døra), så fungerte alt helt fint. Med en gang jeg skrudde den på plass i døra så fungerte det helt fint helt til jeg låste døra. Da ville den ikke låse opp døra. men fant ut av probleme, var wirern som går fra låse kassen til dørhantaket som hang seg opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sentral låsen fungerer ikke på venstre fordør, motorn er i orden, det kommer konstantstrøm, å det er ikke brudd på ledningene. Noen som har vært borti noe av det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.