#1 Skrevet April 8, 2009 (endret) Jaja, siden resten av folket har dratt til Verdalen for påsken så begynte jeg å kjede meg litt, så da dro jeg frem takboksen min som er lakkert i samme farge som bilen.... Jeg har ikke rørt boksen før nå, kun vanlig vask etter at jeg har kommet hjem fra fjellet... Boksen ser ut som den har gått i maskinvask tidligere.. Ihvertfall så ble det som dette: Lørdag: Ferrobet Degreaser. HT. Optimum Carwash. Mandag: Optimum No-Rinse vask. Optimum No-Rinse claylube. Niteo Clay. Scholl S03+ Scholl S30 Scholl wool Scholl orange. Jeg har kun tatt halve boksen og fullfører på tirsdag... Voks for denne gangen er Scholl W12... Men her er ihvertfall bilder sålangt i riktig rekkefølge(dessverre så har jeg mye å hente på bildekvaliteten). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2009 Da var boksen ferdig.. Våtslipt med 3M Imperial 2000kirn. Scholl S03+ med blå Scholl pad. Scholl S30 med orange pad. Scholl W12 liquid wax. IPA Flex L3403VRG. Masse mf. Boksen er i glassfiber så det begrenser seg hvor hardt jeg har kjørt på, samt at boksen ikke er helt rett i formen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2009 Du snakker Norges blankeste/glatteste skiboks Helt rått, som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2009 Den er jo nesten like blank som boxen min den Bernhard;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2009 Hah, feil Inge, min er blankere;)... Ligger og kurer etter voks nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2009 hehe... ja god påske Bernhard Du får kle på deg våtter og skibukse så du får litt påskfeeling over det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2009 Gal mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 9, 2009 Undersiden på boksen er også shinet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2009 Snakk om prikken over i'en Er bilen flott, skal skiboksen være likedan ! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...