#1 Skrevet April 8, 2009 Har hatt vr6'en min på EU-godkjenning og fikk for høy CO, han menete det var pga et lite hull midtre bakre potte. Har sjekket det ut og det er et hull med ca. 1cm i diameter. Er dette mulig å sveise eller må jeg bytte potta? Ringte svendsen eksos og de mente jeg da også måtte bytte bakre potte... Disse pottene er av edelstål og kostet rundt 3000 per stk så endte med en total kostnad på 7000!!! Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan løse dette på en billigere måte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 sikkert noen som har ei slik potte liggende, men skal du ha ny er det nesten billigere å kjøpe komplett simons anlegg fra kat og bak, så slipper du at potte 2 ryker neste år osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 Kan da ikke være noe problem å sveise vel? Koster nesten "ingenting". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2009 det kan sveises. Punkt deg en kant tundt slik at ikke alt brenner bort og så jobber du deg innover. Gjort på 15min OM du gidder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2009 hmm, da ser det ut til å bli sveising.. men det holder vel ikke så lenge. Det med simons anlegg sa han fra svendsen eksos også, men har lyst til å kjøre en original bil... Er redd det lager alt for mye lyd i forhold til det originalet, eller tar jeg feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2009 simons lager ikke mye lyd, for regner med at du har luftfilter boksen, så da skulle ikke det være noe problem, eller så du punge ut å kjøpe orginal eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...