#1 Skrevet April 8, 2009 Delenummer er 893 906 091e, eller b hvilken andre modeller har denne? passer det fra en 93 mod 80 med 2,0 abt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 Om det passer kan jo godt hende, men den står ikke oppført. Den sitter på biler (det meste av audier ser det ut til ) fram til 92.. Får ikke opp noe fra abt motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 Jeg har en pumpe fra 2,3 20v til overs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2009 Passer pumpene fra 7A og NG om hverandre da? Om det er tillfelle, er jeg intr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2009 er vell forskellige pumper om den er montert inne i tanken eller under bilen. eller tar jeg heeelt feil der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...