#1 Skrevet April 8, 2009 (endret) Heisann. Jeg har lyst på turbotrykksmåler i Touranen min. Fordi dette er min 1 turbo bil, og jeg liker ekstra instrumenter. Har forsøkt å forhøre meg litt rundt, men noen mener det er anderledes på en Tdi enn en benisinbil.. Stemmer dette? Evt. hvordan og hva trenger jeg for å få dette inn i bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 Var visst ikke værre enn å finne en vakumslange, og koble på med et t stykke. Så da er jo den grei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 Var visst ikke værre enn å finne en vakumslange, og koble på med et t stykke. Så da er jo den grei. japp, forskjellen er at man ikke får vakuum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2009 Nå har jeg funnet en slange jeg mest sannsynlig kan bruke, men hvor skal jeg ha målern? Det er jo airbag i a-stolpen. Så der ser jeg for meg at det ikke er lurt å skru fast en holder på. Har sett denne løsningen på 5'er golfer. Men vil denne passe på touran? (Har sendt mail, venter på svar) http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=2.0T&model=Golf%20V&submodel=&category=Interior&subcategory=Gauges Og denne på 4'er golf. Så jeg vil egentlig ha den der, tror det kan bli greit. Men skulle jo helst hatt den som er til 5'ern.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2009 hva med i en av lufte dysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2009 Ja, har tenkt på det også, men vil helst ikke det. Det er foreløpig siste utvei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2009 Jetta har denne: Om det bare er den øverste delen, noe det ser ut som det er, så kanskje den vil passe i det lokket i dashen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...