Turbotrykksmåler Touran TDI - Valg av holdere

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har lyst på turbotrykksmåler i Touranen min. Fordi dette er min 1 turbo bil, og jeg liker ekstra instrumenter.

Har forsøkt å forhøre meg litt rundt, men noen mener det er anderledes på en Tdi enn en benisinbil..

Stemmer dette?

Evt. hvordan og hva trenger jeg for å få dette inn i bilen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst ikke værre enn å finne en vakumslange, og koble på med et t stykke. Så da er jo den grei. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst ikke værre enn å finne en vakumslange, og koble på med et t stykke. Så da er jo den grei. :D

japp, forskjellen er at man ikke får vakuum. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg funnet en slange jeg mest sannsynlig kan bruke, men hvor skal jeg ha målern? Det er jo airbag i a-stolpen. Så der ser jeg for meg at det ikke er lurt å skru fast en holder på.

Har sett denne løsningen på 5'er golfer. Men vil denne passe på touran? (Har sendt mail, venter på svar)

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=2.0T&model=Golf%20V&submodel=&category=Interior&subcategory=Gauges

5165.jpg

Og denne på 4'er golf.

DSCN7551_Boost_Gauge.jpg

Så jeg vil egentlig ha den der, tror det kan bli greit. Men skulle jo helst hatt den som er til 5'ern.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med i en av lufte dysene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har tenkt på det også, men vil helst ikke det. Det er foreløpig siste utvei. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetta har denne:

6365.jpg

6331.jpg

6332.jpg

Om det bare er den øverste delen, noe det ser ut som det er, så kanskje den vil passe i det lokket i dashen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.