#1 Skrevet April 8, 2009 Skal fjerne innmaten på katalysatoren (A100q,90-mod), er knust uansett. Samtidig tenker jeg skifte lambdasonde som sitter foran på katen, da denne sikkert har stått på 200.000 km minst, kan vel ikke fungere da? Spørsmål: har det noen hensikt å bytte lambda når kat'en renskes? Vil lambda kunne gi relevante verdier med tom kat? Begynte å lure når jeg så at lambda'en sitter, ikke forran, men forran på kat. Måler den i overgangen eller inne der keramikken bruker sitte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 Tøm katalysatoren, bytt lamda Lamdaen måler før katalysatoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2009 Takk for infoen! Har fått ut innmaten, koplet på ny lambda. Virker som den går litt friskere, særlig rundt 3000 omdr. Så er det bare å grue seg til neste EU-kontr. og høye verdier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2009 Da er det bare å halvblande 95 blyfri og E85 Er vistnok testet av flere her, og ikke fått noe utslag på CO'n ved måling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...