#1 Skrevet April 8, 2009 Sliter med å finne ut hvor N75 ( 026 906 283 J ) skal sitte. Finner den i etka, men finner ikke ut hvor på motoren den sitter. Noen som kan gi meg en liten veiledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 Til venstre bak mot torpedoveggen. Mener å huske en må fjerne dekslene. Sitter litt "nedi der." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2009 Nå har jeg prøvd å se etter, fulgt alle vakumslanger, men jeg har ikke sjanse til å finne ventilen. Hadde du/noen hatt mulighet til å merke, der jeg må lete bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2009 Er ikke det den da? Er på jobb utenfor Namibia akkurat nå så er ikke bare å springe ut å titte i eget motorrom heller Om det ikke er den så er det i det områdeg hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2009 Da har jeg i såfall fått feil del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2009 Den skal forøvrig se slik ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2009 Den skal forøvrig se slik ut... Der har vi svaret. Jeg har fått feil del, så da er det ikke så rart jeg ikke finner den. Tusen takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2009 Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...