#1 Skrevet April 8, 2009 Skal senke sportsbacken. Dere andre som har gjort det, hva slags fjærer har dere brukt ? Har s-line understell. Skal kjøpe 19".Hva må ET være da når bilen skal senkes ? Mener at A3en er noe høy forran, altså at jeg må senke mere forran enn bak ? Blir det noe mye med 55-40 mm ? med tanke på at bilen skal kunne brukes normalt uten at den subber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2009 Skal senke sportsbacken.Dere andre som har gjort det, hva slags fjærer har dere brukt ? Har s-line understell. Skal kjøpe 19".Hva må ET være da når bilen skal senkes ? Mener at A3en er noe høy forran, altså at jeg må senke mere forran enn bak ? Blir det noe mye med 55-40 mm ? med tanke på at bilen skal kunne brukes normalt uten at den subber. tror nok 19" og 55-40 senk er greit:) vil nok ikke subbe noe da tror jeg.. skal selv sette på senk til uka, justerbart, regner med å få den ned 50+mm med 20".. da med 8*20" et 43(om jeg ikke tar feil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2009 Skal senke sportsbacken.Dere andre som har gjort det, hva slags fjærer har dere brukt ? Har s-line understell. Skal kjøpe 19".Hva må ET være da når bilen skal senkes ? Mener at A3en er noe høy forran, altså at jeg må senke mere forran enn bak ? Blir det noe mye med 55-40 mm ? med tanke på at bilen skal kunne brukes normalt uten at den subber. Siden du har S-Line er allerede bilen senket 20mm. Du ser fort om det er mulig å senken den 30-35mm til foran og 20mm bak. En anbefaling av fjærer er Eibach Sportline som senker 50-40. Fjærer med meget god kvalitet. Ikke de billigste. koster rundt 2500,- for settet. Hvilket ET på felger avhenger av bredden på felgen. På normal bredde f.eks. 8,5" bør ET ligge rundt 45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...