#1 Skrevet April 9, 2009 Finnes sånne kit på markedet? Har søkt meg grønn,uten å finne noe.. Eller kan jeg bare bruke til mk2 16v? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2009 Hei Andreas. Vist jeg husker rett, så kan du bruke slanger til G2 16V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2009 Helt ideelt hadde det vært om du fikk tak i kit til Scirocco 16V. Sist jeg hadde radiator med inn- og utløp på passasjersida i tilsvarende bil endte jeg alltid opp med å bruke gamle Einser-slanger jeg hadde liggende. Grunnen var at formen på både inn- og utløpsslangen ikke helt harmonerte med terrenget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2009 Eg brukte fra mk2 på min. og som nevt over så brukte eg og ein eller to av dei orignale slangene, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2009 (endret) Hmmm..takk for tips folkens Øystein: Hvilken radiator bruker du på din? Original? Kjøler den greit nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2009 Hmmm..takk for tips folkens Øystein: Hvilken radiator bruker du på din? Original? Kjøler den greit nok? Kjøpte ny radiator til mk2 16v. har ingen kjøleproblem på vatn, ligger på 80-90 grader på banekjøring olja ligger på 120 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2009 Kjøpte ny radiator til mk2 16v. har ingen kjøleproblem på vatn, ligger på 80-90 grader på banekjøring olja ligger på 120 grader Planer er å bruke 16v radiator her og,men vil slippe å plugge flere hull som går til oljekjøleren som står på 16v.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...