#1 Skrevet April 9, 2009 Hei, Er på hytta og i går kom varsel for bytte av bremseklosser etter en liten kjøretur. Siden jeg ikke har mulighet til å få gjort noe med dette nå så luere jeg på hvor lenge jeg kan kjøre med varsellampen for slitte klosser og fortsatt ha bremser. Bilen er en 99 Audi A6 2,4 Q avant med tiptronic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2009 Ganske lenge, du har vel 3-4 mm med bremsebelegg igjen så sant de ikke er skeivslitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2009 Takk for raskt svar. Nå ble jeg litt beroliget. Noen som vet hvor jeg får tak i rimeligst mulige (med grei kvalitet) skiver og klosser inkl slitasjevarslere? Tenker å bytte hele veien rundt på bilen så snart butikkene åpner igjen over påske. Alternativet mitt er å bestille på fra tyskland via ebay, men mobilt bredbånd på hytta er litt tregt for å sitte å søke. Vil gjerne ha tips fra dere. Legg gjerne inn link i denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2009 Er ikke så gærne priser på brems.no. Slitasjevarsler sitter inni klossen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2009 Et par spørsmål til... 1.Hvilken kontakt er det på slitasjevarslerne på min A6? Ser på NBS at bremseklossene der gjelder fra ch 7.... eller 6.... og oppover, min har 52... 2.Det er vel ikke slitasjevarslere bak på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...