#1 Skrevet April 9, 2009 Hei.. Var nettopp ute å kjørte meg en tur med bilen, audi 80 cabriolet med NG-motor, da jeg plutselig så at oljetrykket begynte å synke fra 5 bar til 3 bar under kjøring, og oljetemperaturen begynte å stige og la seg ca. 30-40 grader høyere enn normalt. På tomgang har jeg bare 1 bar i oljetrykk mot 3-3,5 bar tidligere. Er det oljepumpa mi som holder på å ta kvelden, eller kan det være andre årsaker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 Funnet ut av dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Funnet ut av dette ? Har ikke funnet ut av det ennå nei, har ikke vært prioritert, men skal prøve å få tatt olje- og filterbytte i løpet av uka og se om det blir bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2009 Da har jeg fått skifta olje og filter. Oljetemperatur og trykk er normalt igjen. Regner med å kjøre 40 mil neste uke, så får vi se om det blir forandring i trykk og temperatur iløpet av uka. Sist fikk jeg problemet etter ca. 25 kjørte mil etter oljeskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...