#26 Skrevet Juni 3, 2009 Den skal lade godt f.o.m 2500 rpm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 4, 2009 Originalt skal den vel lade før 1700rpm, og motoren har maks dreiemoment allerede fra ca 1750rpm. Så JA, du har feil på bilen en plass. Mest sannsynlig lekkasje, mye mulig på en liten vacuumslange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2009 Originalt skal den vel lade før 1700rpm, og motoren har maks dreiemoment allerede fra ca 1750rpm. Så JA, du har feil på bilen en plass. Mest sannsynlig lekkasje, mye mulig på en liten vacuumslange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2009 Og kjøpe k04 eller mindre er dumt vis du har lyst på mer hk, gå for en større en for man må bytte endel allerede på k04 som dyser etc. En orginal turbo lader godt og vel lenge før 2k rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2009 Og kjøpe k04 eller mindre er dumt vis du har lyst på mer hk, gå for en større en for man må bytte endel allerede på k04 som dyser etc. En orginal turbo lader godt og vel lenge før 2k rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 4, 2009 turboen i bilen min(1,8tiq 180hk),har sluttet og lade ved 2500....den begynner ikke og lade skikkelig før rundt 3500! Skrudde meg vei frem sånn at jeg fikk sjekket den,og så da at det ene bladet på skovelhjulet hadde bøyd seg kraftig....plystrer godt i den når den lader,så muligheten for at noe tilsvarende har skjedd hos deg,er absolutt tilstede!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 4, 2009 turboen i bilen min(1,8tiq 180hk),har sluttet og lade ved 2500....den begynner ikke og lade skikkelig før rundt 3500! Skrudde meg vei frem sånn at jeg fikk sjekket den,og så da at det ene bladet på skovelhjulet hadde bøyd seg kraftig....plystrer godt i den når den lader,så muligheten for at noe tilsvarende har skjedd hos deg,er absolutt tilstede!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg bytta turbo på min passat for en måned siden. Gikk for en K04 fra ebay i england, er nok en kina turbo. Det var som å få en ny bil så den orginale var nok godt sliten. Lader fint fra 2000 omdr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...