#251 Skrevet September 28, 2009 Jeg blir garantert med om det blir noe av. Kom over dette innlegget nå siden John hadde vært inne å skrevet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet September 28, 2009 Jeg kunne også blitt med på det.... Men da må det nevnes i mandagstreff tråden også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet September 28, 2009 Takk til moderator som har flyttet postene inn i trefftråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet September 28, 2009 (endret) Blir det noe av dette på Frysja i dag? John er ikke helt klar på om det blir noe.. Trenger kanskje ikke vente helt til kl 20:30 med å dra opp heller? Folk klarer vel å spise ferdig til kl 20 på McD, og praten kan jo fortsette på Frysja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet September 28, 2009 Jeg tror det blir det. Jan Tore dro akkurat hjem, og skulle innom McD, jeg sitter her og jobber til de sene timer uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet September 28, 2009 jeg kan godt bli med på begge deler i kveld også jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet September 28, 2009 Jeg er med på alt som er galt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet September 28, 2009 Jeg er med på alt som er galt Beklager, da tror jeg vi holder stengt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet September 28, 2009 hehe skjønner ikke helt hvor jeg skal møte jeg nå hehe skal vi komme til frysja klokka 8? eller hva skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet September 28, 2009 Jeg møter på frysja 20.15 jeg da! Da er jeg enten 15min for sen eller 15min for tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet September 28, 2009 hehe x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet September 28, 2009 Dette var da sommersesongens siste oppmøte på Lørenskog Utrolig bra oppmøte i kveld, med masse overraskende besøk, bl.a. Bjørn B, Rune J og Runar J Vi var over 20 som spiste (eller i det minste var med inne), og etterpå gikk turen til Frysja, der vi ble 12-13stykker, hvis ikke jeg talte helt feil Får takke alle for en kjempe fin sommer med masse fine biler og hyggelige folk som har vært innom! Vi skal få lagt ut møteplan for vinteren snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet September 28, 2009 Takk for møtet i dag! Noen bilder fra Frysjabesøket: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet September 28, 2009 Et par bilder til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet September 30, 2009 etter 3 uker ferie og 3 uker med bilen på verksted begynner jeg å bli klar.. Er det noen flere Mandager igjen hvor det er noe oppmøte på "Maccern" fremover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet September 30, 2009 Nei nå er sommersesongen over for i år. Sitter bare å venter på at listen for vinterhalvåret skal komme ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Oktober 4, 2009 Om ikke listen for vinterhalvåret kommer innen i morgen så møter jeg opp på lørenskog i morgen også jeg.. Noen andre som kommer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Oktober 4, 2009 Ja hvorfor ikke. Hører jeg ikke noe før i morgen så tar jeg turen selv jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Oktober 4, 2009 Iom at det faktisk er meldt ganske bra vær i morgen så tøyer vi sommersesongen litt til og møtes på Lørenskog i morgen også som vanlig. Treffplan for vinterhalvåret kommre i løpet av uken. Grunnet flytting + diverse så ser dere nok ikke meg noe særlig før i førsten av november. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Oktober 5, 2009 Da sees vi i kveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Oktober 5, 2009 JEPP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Oktober 5, 2009 JEPP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Oktober 5, 2009 JEPP: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Oktober 5, 2009 JEPP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Oktober 5, 2009 skal PK i dag da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...