#1 Skrevet April 10, 2009 Hei, jeg prøver å få erstattet orginalhøytalerne i poloen.. Men jeg er usikker på hvordan jeg får av dørtrekkene forran.. Det virker som om selve hådtaket sitter fast på en måte.. Jeg har tatt av dekselen på håndtaket og skrudd ut de skruene der, har også skrudd ut en skrue i hjørnet av døren.. Men det sitter framdeles.. Noen som vet hvor? Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2009 Det er de to store skruene i håndtaket, og den lille oppe i hjørnet. Deretter det klips resten, og en limstripe, om de ikke har vært av før. begynn i bunn, få pressa et par fingere inn under trekket, og prøv å dra det av, hardt og bestemt. men ikke med bare rå makt, for da kan det skje ting Lykketil sitter som et helvette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2009 Da skal vi prøve det! Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2009 du trenger ikke ta av dørtrekket for å KUN skifte ut høytaleren da.. holder på ta av grillen og ta ut høytaleren der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2009 Ikke på 6n2 da må trekket av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2009 åh, så teit.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...