#1 Skrevet April 10, 2009 Hei. Har utslitte dekk på felg, men skal pusse opp felgene, og det er lettere uten dekk på. Kan jeg gjøre noe skade ved å rett og slett bare skjære vekk dekket? Er inneforstått med at dette kan bli en hel del jobb men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2009 Tror jeg ville tatt av dekket i maskin. Tror nemmelig det blir en h")(¤#&"¤)( jobb å kappe i "kordnettet" Men tror ikke du kommer til å skade felgen så veldig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2009 får vel vrengt av gummien rimelig billig hos en med maskin er ikke lett å få av gummien ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2009 Går greit og få de av har du de riktige spakene og det ikke er for lav profil. Problemet er og få på dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2009 Har du ikke riktig verktøy og skal bruke vinkelsliper eller baufil ville jeg heller betalt 100kr til ett firma for å vrenge de av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2009 Vinkelsliper og baufil fungerer bra det. Bare å bruke kutteren først så langt du tørr, så bruke baufil/dremel resten. Men om du kan få vrengt de av, så er jo det å anbefale. mindre jogg og gris blir det også Er vel ikke mange kronene noen skal ha for å vrenge av noen dekk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2009 Takk for svar;) Tenkte å ta litt bakgårdsmekk i påska:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2009 Takk for svar;)Tenkte å ta litt bakgårdsmekk i påska:P Om du vil "burne" røyk så er jo dette det beste i forhold til at du sparer bilen for det da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2009 Jeg har prøvd dette. Jeg brukte kniv, baufil, drill og en Dremel. Etter å ha brukt et par timer på å få av det ene dekket tok jeg resten med og betalte for å få de av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2009 Jeg trodde nemlig at det ikke var stålstrie i dekksidene, og at det derfor bare var å skjære rundt, men så lett er det jo altså ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2009 Er jo bare og helle bensin over og la dekkene brenne av:P Skal jo pusse opp felgene anyway:P Seriøst så tror jeg du får vrengt av 4 dekk for under 200 kr så gjør det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...