#1 Skrevet April 10, 2009 Heisann. Da står årsmøtet nok en gang for dør, i fjor så var vi kun to stk. fra Østfold lokallag inne og tittet, så i år lurte jeg rett og slett på om vi ikke skulle samle en litt større tropp og reist innover. Årsmøtet som dere vet er jo åpent for alle, så jo flere jo bedre:) Hvis noen synes dette høres interessant ut så er det bare og si ifra, så går det an og fylle noen biler. Dere skal ha mottat et brev i posten som omhandler saksliste + div for dagen. Dette er en glimrende mulighet for og kunne følge med på hva som er planene til hovedstyret for inneverende år pluss at det går an og stille spm til hovedstyret hvis det er noe man lurer på. Mvh. Kim Robin Stendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2009 Helt enig, synes vi skal stille mannsterke i år Hehe... Så bare meld interesse folkens, så drar vi innover samlet fra østfold:) Er som Kim sier, en bra mulighet til å få høre styrets prioriteringer i år, og se hva de legger frem, og kunne være til stede for evnt synspunkter el sp.m til det som blir lagt frem! Må jo legge til at det er gratis mat & drikke der også da hehe....(var hvertfall det ifjor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2009 Ja, ifølge budsjettet tror jeg det skal være lagt inn post for mat og drikke til oss i år også hehe Er allerede hvertfall 5 stk som skal innover.. Så fin mulighet for en liten tur, samt litt sosialt med andre lokallag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 Da er det vel snart avreise for årsmøtet, er det noen som har tengt seg innover?? tenkte kjøre samla fra toys el no rundt 11 tiden! Noen som slenger seg på?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2009 Jeg er med:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...