#1 Skrevet April 10, 2009 Jeg trenger to nye nøkler til passaten min, og siden møller forlanger gull-pris for sine nøkler så lurte jeg på om jeg skulle skaffe selv. Ser det er flere som selger på ebay. Er det en enkel jobb å slipe opp nye nøkler, og få kodet disse i wag-com, eller MÅ jeg innom møller? er det evt. andre steder enn ebay jeg kan få tak i nøkler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2009 Bilen din har uansett startsperre, som gjør at du må innom Møller for å få kodet nøkkelen til å passe bilen. Tviler på at du tjener mye på å kjøpe nøkkelen et annet sted. Tror ikke du kan bruke VAG-COM/VDCS til nøkkelkoding, da du må ha info fra VW sentralt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2009 Kodet akkurat nøklene mine hos møller siden det måtte kobles opp mot server i tyskland( i følge de) Men vil ikke si at jeg betalte blodpris.. Kostet 250kr å kode nøklene alle nøklene.. Og nøklene koster ca det samme hos møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2009 Henger meg på her jeg også. Skulle ihvertfall hatt 1 ny nøkkel, kansje 2 om prisen er rett. Ene min funker ikke knappene til s.lås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2009 hvor mye betalte du for nøklene da? jeg var innom å hørte med de for en stund siden, og da nevnte de 2500,- per nøkkel pluss koding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2009 hvor mye betalte du for nøklene da? jeg var innom å hørte med de for en stund siden, og da nevnte de 2500,- per nøkkel pluss koding. Samme her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2009 Lurer på dette selv også, trenger en nøkkel ekstra til en S6 C4 og Møller skal ha 1800,- for denne + koding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2009 Jeg betalte 549,- for ny nøkkel med lys inklusiv koding til en 80 med startsperre. Dere har kansje nøkkel med fjernstyrt sentrallås? Jeg har ettermontert fjernstyrt sentrallås og alarm, så dette er jo på en egen fjernkontroll utenom nøkkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2009 Samme her.... og her.. De skulle også ha 700 for koding.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2009 Lurer på dette selv også, trenger en nøkkel ekstra til en S6 C4 og Møller skal ha 1800,- for denne + koding. Du har en skomaker/nøkkelsliper på Åsane Senter på Arkensiden som tar ca 700 kr for nøkkel, sliping, og koding av chip. Bare husk å ta med originalnøkkel med chip så han kan kopiere kodene i chipen. Har brukt han flere ganger. Hyggelig fyr med god service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2009 har kikket litt rundt etter diagnose kabel+programvare som jeg skal gå til innkjøp av i nærmeste framtid. ser at flere reklamerer med "koding av nøkler" på sine kabel+software sett. fant et sett til 1190,- på finn med denne muligheten. og på ebay selger de uslipte nøkler for rundt 70$ USD. noen som har erfaringer rundt dette med ebay+hjemmekoding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2009 har kikket litt rundt etter diagnose kabel+programvare som jeg skal gå til innkjøp av i nærmeste framtid. ser at flere reklamerer med "koding av nøkler" på sine kabel+software sett. fant et sett til 1190,- på finn med denne muligheten.og på ebay selger de uslipte nøkler for rundt 70$ USD. noen som har erfaringer rundt dette med ebay+hjemmekoding? Har du en link til de nøklene på ebay? Mangen av de jeg finner er brukte. For min del vil jeg ha NYE og ORIGINALE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2009 blir noe slikt http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Remote-UNCUT-Key-05-06-07-PASSAT-JETTA-BEETLE-GOLF_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1171Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem110374038931QQitemZ110374038931QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories de fleste er "as new" eller bare "new uncut blade" og originale er de sannsynligvis ikke, i hvertfall ikke alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2009 blir noe slikt http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Remote-UNCUT-Key-05-06-07-PASSAT-JETTA-BEETLE-GOLF_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1171Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem110374038931QQitemZ110374038931QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories de fleste er "as new" eller bare "new uncut blade" og originale er de sannsynligvis ikke, i hvertfall ikke alle Hmm.... Er en av de jeg har sett på. Men når jeg ser på "hiddenene" på den nøkkelen der, blir jeg litt skeptisk. Stemmer ikke med frekvensen. Fikk idag liv i den nøkkelen min som jeg TRODDE var død. Så nå har jeg jo da 2 fungerende nøkkler, dog er begge 2 veldig slitte i "huset". Hvorfor trenger du 2 nye nøkkler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2009 Slitte i huset? Altså, er de trege og sprette opp? Det fikser du lett ved å skru de fra hverandre og tviste/stramme den en runde og lukke igjen igjen.. Under audi-logoen på nøklene sitter det en liten skrue. skru ut denne, del fra hverandre den trådløse delen og splitt nøkkelenheten. så er det bare løft, snurr, fest og knepp isammen igjen. God som gull! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 12, 2009 Slitte i huset?Altså, er de trege og sprette opp? Det fikser du lett ved å skru de fra hverandre og tviste/stramme den en runde og lukke igjen igjen.. Under audi-logoen på nøklene sitter det en liten skrue. skru ut denne, del fra hverandre den trådløse delen og splitt nøkkelenheten. så er det bare løft, snurr, fest og knepp isammen igjen. God som gull! ;-) Tro meg, har plukket nøkklene helt i biter, så har kontroll på det. Det jeg mener er bare at det er riper og hakk i "plasten" og sånne ting. Nøkkelen spretter fint ut den. Hadde bare vært litt kjekkere om nøkklene såg nye ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 12, 2009 Du får kjøpt ny pad til nøklene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 12, 2009 Hvorfor trenger du 2 nye nøkkler? fordi jeg bare har en VELDIG slitt nøkkel igjen, denne er atpåtil fikset flere ganger med ståltråd, superlim og loddetinn. begynner å bli klar for utskifting. selve nøkkelen sitter gjerne igjen i tenninga/døra når jeg skal dra den ut. ser også at det følger med "free encoding software" på flere av ebay-nøklene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 12, 2009 fordi jeg bare har en VELDIG slitt nøkkel igjen, denne er atpåtil fikset flere ganger med ståltråd, superlim og loddetinn. begynner å bli klar for utskifting.selve nøkkelen sitter gjerne igjen i tenninga/døra når jeg skal dra den ut. ser også at det følger med "free encoding software" på flere av ebay-nøklene Okay. Høres veldig ut som du trenger en ny nøkkel eller 2 ja. http://www.bilkabel.no selger jo kabel + sw som kan brukes til koding av ny nøkkel for en snau 1000-lapp. Bare til info. "free encoding software" skurrer litt i mine ører, da en, etter det jeg har forstått, MÅ ha kabel også. Men en kan jo stikke innom på nærmeste møller-avdeling og få nøkklene kodet da. Jeg for min del kommer til å kjøpe kabel selv etterhvert. Kjekt å ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 16, 2009 Da har jeg bestillt to stk nøkler fra møller. ble rimeligere enn det jeg minns de har sagt tidligere. 3300,- for to stk inkl moms og koding. +lese av feilkoder, resette servicevarselet skulle komme innen en uke sa de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...