#1 Skrevet April 10, 2009 Var ute og kjørte i stad. Kjører helt normalt bortover. 4 gir i 60km/t og jevn gass, så begynner motorfeil lampa å lyse. Og etter det så går bilen MYE dårligere. Noen som har hatt lignende problem og som vet hva det kan være. Er vel mest sannsynlig bare en elektronikk fille feil. Men greit om noen visste det:) Jeg har kjørt med chip på bilen siden mandag. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2009 motorfeil lampe, da settes motor i "nødmodus". Da blir N75 ventil justert veldig lavt og lader ikke mer enn 0.3-0.4 bar. få noen du kjenner eventuelt til og kjøre vag-com diagnose på den og finn ut hvorfor motorlampe lyser. Få dette elementet som gjør dette så lampa fjernes så fjerne alle feilkoder som ligger og da skal den være i tipp topp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2009 ok. så det kan hende at det ikke er noe feil. at feilkoden bare må slettes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2009 ok. så det kan hende at det ikke er noe feil. at feilkoden bare må slettes?? Det er gjerne en grunn til at motorlampa begynner og lyse. Ville kjørt vag-com om du kjenner noen som kan hjelpe deg med det. Da vil du få opp en eventuell feilkilde. Du kan prøve og slette feilkode, også kjøre og se om den kommer tilbake fort. Da bør du sjekke ut den feilen du fikk på vag-comen og utbedre feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2009 Den lå inne med feil om at den gikk for magert. Derfor den hadde gått i nødmodus. Slettet feilen og den har ikke kommet tilbake. Hvis den gjør det får jeg ringe til de som chippet bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2009 Trur eg ville ringt dei uansett. Kom dette etter chipping og du får kode om at den går for magert, har du ganske sikkert fått dårlig sw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...