#1 Skrevet April 11, 2009 Automatkassen vil ikke lenger gire fra 2 og oppover og da kan dette skyldes for lite olje på kassa leste jeg har på forumet, men åssen olje skal denne kassen ha??det er vel litt vesentlig mvh Hans Kristian Blix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2009 Transmission, automatic 4/1 Capacity 2,7 liter Use: Normal Service intervals: Change 30000 km / 24 months TITAN ATF 6000 SL TITAN ATF 3000 Men om kassa har begynt å tulle kan du ha ett problem. Dette er jo ikke verdens beste kasser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2009 Hadde nesten samme problemet med automatkassa i min 80, da var det det ledningsbrudd som var synderen. Kunne kjøre i høyere gir, men når jeg stoppet og kjørte igang igjen gikk den ikke lenger enn til 2. gir. Måtte stoppe og starte igjen, og av og til sette den i revers og rygge litt før jeg satt den i D og da gikk det som smurt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...