#1 Skrevet April 11, 2009 Jeg holder på med å bytte ut subben som sitter i hattehylla på b6 sedan`en min, og etter hva jeg kan se så må baksetet også ut for å få det til. Så da lurer jeg på om noen her vet hvordan jeg gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2009 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2009 Er det ikke nedfellbare seterygger ?? Hvorfor ut med baksetet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2009 Hadde det vært nedfellbar seterygg så hadde det ikke vært noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2009 Ok. Jeg har ikke sett B6 uten nedfellbar rygg så da kan jeg ikke hjelpe deg. Sitte puten er sikkert lik på alle, den er bare å rykke opp i forkant (kan sitte hart) så kan det hende du ser bedre hvordan ryggen er festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2009 Har fått ut sitteputen for lenge siden, men klarer ikke å finne ut av seteryggen Har slitt meg gjennom et 20-talls engelske forum nå, men er liksom ingen som har et svar på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2009 Har du mulighet for å legge ut bilde av nersiden og oversiden av ryggen, så skal vi se hva vi finner ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2009 jeg hadde en a4 8e for en stund siden, som ikke hadde nedfellbar seterygg. Og for og ta ut seteryggen må du trekke av nakke støttene og så må du trekke opp de plastikk "sylindrene" som nakke støttene er festet nedi sete ryggen. trur de må vries eller noe for og få dem opp! hos meg var det ihvertfall dem som låste fast sete ryggen til bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...