#1 Skrevet April 11, 2009 Hei. Bare lurte på et enkelt spm ang hjulbolter. Går det bra å sette på sommerhjulene fra min S6 -96 på min A4 -98? Hjulboltene er jo en del lengre på S6`n enn på A4`n.(Går mye lengre inn i navet) Dette har vel ikke noe å si? M.V.H Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2009 Tror ikke det er noen suksess gitt. fikk noen bolter som har en mm eller to for lange til passaten en gang, og da gikk såvidt hjula rundt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2009 Hjulboltene passer om hverandre på alle Audi med 4x108 og 5x112-boltsirkel, men lengden på boltene og setet på bolten er forskjellig fra felg til felg. Det er også litt forskjell i hvor god plass det er bak navet om boltene er for lange, men i utgangspunktet er det "fritt frem", f.eks. er det akkurat samme hjulbolter til en '77 Audi 100 som til en '05 A8 på originalfelger.. (M14x1,5x27) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2009 Ok, jeg tror S6 bolta er 4-6mm lengre. Har kjørt en tur nå og har ikke merka noe galt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2009 Ok, jeg tror S6 bolta er 4-6mm lengre. Har kjørt en tur nå og har ikke merka noe galt:) Da går det helt fint, hadde det ikke gjort det, så hadde du merka det for å si det sånn. da hadde hjula stamma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...