Diverse bilder fra bilturen i europa

Anbefalte innlegg

Har tatt noen bilder av diverse konge biler i utlandet :)

Ser at det er noen Polakker som har peeenger...

Var innom Audi for 2 dager siden og bestillte meg provetur med 2009 RS6 Avant. Ahh, gleder meg! :)

DSCN0788_sm.JPG

DSCN0793_sm.JPG

DSCN0819_sm.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er noen Polakker som har peeenger...

Sikkert norske biler det der uansett..... :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo nesten bare i den siste sovjetstat man må betale langt over bilens verdi i avgift, hehe.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er det de har parkert den R8'en a? Stakkars felger!! Men ellers mye pent!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert norske biler det der uansett..... :nana:

Jaja, hørt det før! :)

Åssen er det de har parkert den R8'en a? Stakkars felger!! Men ellers mye pent!!

Både C63 AMG og R8en var faktisk parkert av 2 fine blond babes. Hun fra R8 brukte sikkert 15 min på å parkere. Resultatet ser dere på bildet :) Stakkars felger ja.. Hun har sikkert penger til nye...

Hadde så lyst å "hjelpe" henne med parkeringen men kona var at med meg så: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både C63 AMG og R8en var faktisk parkert av 2 fine blond babes. Hun fra R8 brukte sikkert 15 min på å parkere. Resultatet ser dere på bildet :) Stakkars felger ja.. Hun har sikkert penger til nye...

Hadde så lyst å "hjelpe" henne med parkeringen men kona var at med meg så: bh :

: haha : : haha :

Utrolig bra tekst...

OK bilder forresten,

men intet Veyron eller Lambo?

Porsche er jo allemanseie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også lyst å dra på biltur i Europa igjen! Lenge siden sist!

Hvor gikk reiseruta deres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen til:

Fin parkering igjen:

a68fa66e30fe5a0cmed.jpg

Drømmebilen :)

0ac7745ee7105798med.jpg

90c275346c0c0f6dmed.jpg

R8 som ble faktisk solg mens jeg var der..

6d5e2a6ee8c84ed4med.jpg

Liten henger:)

5b70011467e7a607med.jpg

Gikk forbi de 2 bilene hver dag da jeg bodde på samme hotell som eiere av Lambo og Porsche.

7caa84c0a5f75f3bmed.jpg

33a3709e20c3e492med.jpg

48e03d3d9f7aef0emed.jpg

Råeste hjul jeg noen gang har sett i virkeligeten, og rørt:) :

7f7bde3ad5121629med.jpg

b51da7463ee171c9med.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen til:

Fin parkering igjen:

a68fa66e30fe5a0cmed.jpg

7caa84c0a5f75f3bmed.jpg

33a3709e20c3e492med.jpg

Næmmen!!

:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er prisene på biler der nede da ?

Feks Rs6 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bare si at standard på noen hoteller i Polen er ganske så konge!

Bodde på **** hotell midt i sentrum av Poznan (Befolkning i Poznan = 564951 i 2007), 9ende etasje, frokost til romet inkl i prisen, konge bad, svømmebasseng og boblebad inkl i prisen, SPA avdelig +++

Alt til 480NOK for et dobbeltrom! :) Anbefales, ditt skal jeg helt sikkert tilbake.. På siden av hotellet finnes det et kjøpesenter som i 2005 ble kåret til europas finneste.. 7 etasjer og gud vet hvor mange butikker. Jeg brukte gps til bevege meg rundt der:)

Noen bilder ifra hotellet:

7bd22bf106da7994med.jpg

2645ead909e732f1med.jpg

3ac7482850fe7e4fmed.jpg

92b01793b56f7033med.jpg

e5e298d16aa7cab1med.jpg

860ea4fa7500a388med.jpg

8c2fb3e88cee2299med.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også lyst å dra på biltur i Europa igjen! Lenge siden sist!

Hvor gikk reiseruta deres?

Stavanger->Hirtshals i Danmark med Fjordline så videre gjennom Tyskland til Polen. I Polen Poznan, Warszawa, Poznan og samme veien tilbake.. Ferge kosta tur/retur 3600kr for bil og 2 personer + lugar og frokostbuffe.. Denne veien er jo bare koooos. Rundt 130km/h ++ i Danmark, Tyskland stortsett hvor fort bilen klarer :) så Polen.. I Polen er "trafikken" ganske så skummel men man kan fort bli vant til det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er prisene på biler der nede da ?

Feks Rs6 ?

Stortsett litt billigere enn i Tyskland. Noen Polakker kjøper nye biler i Tyskland. Men det varierer litt.. Euro kurs osv..

RS6en fra bildene ble solg for ca 750000NOK stapp full med ekstrautstyr :(: bh : Det er ca 40000kr mer enn min A4 B8 før mine rabatter hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe jeg har kjøpt meg på bilturen :)

Kom over et tilbud ifra Redbull. Et brett med Redbull med Redbull kjøleskap til halvpris. Måtte nesten slå til :)

117ea522ab866aeemed.jpg

638b612d75826761med.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger->Hirtshals i Danmark med Fjordline så videre gjennom Tyskland til Polen. I Polen Poznan, Warszawa, Poznan og samme veien tilbake.. Ferge kosta tur/retur 3600kr for bil og 2 personer + lugar og frokostbuffe.. Denne veien er jo bare koooos. Rundt 130km/h ++ i Danmark, Tyskland stortsett hvor fort bilen klarer :) så Polen.. I Polen er "trafikken" ganske så skummel men man kan fort bli vant til det...

Okei, takk for tips!

Da jeg var i Bulgaria så jeg også mange fine biler. Får liksom ikke det helt til å stemme, Sunny Beach med RS4, TT, Q7, Porsche, A8, S4 osv... knipset mange fine bilder på turen jeg og :P

Sto riktignok uten for mange av de fineste hotellene, så mulig eierne av disse eller noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh, har faktisk opplevd det samme i Bulgaria :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å spore helt av, men når det er snakk om Bulgaria, så er alle eiere av nyere biler fra Audi, Bmw, Mercedes, Volvo, Porsche, Lambo osv. mafia folk. I hvertfall i byer som Sunny Beach og Golden sands... Alle hotelleierene er mafia også ;)

Kanskje "alle" er å ta hardt i, men det er nok nærmere sannheten enn de fleste tror. I hvertfall i land som Bulgaria.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å spore helt av, men når det er snakk om Bulgaria, så er alle eiere av nyere biler fra Audi, Bmw, Mercedes, Volvo, Porsche, Lambo osv. mafia folk. I hvertfall i byer som Sunny Beach og Golden sands... Alle hotelleierene er mafia også ;)

Kanskje "alle" er å ta hardt i, men det er nok nærmere sannheten enn de fleste tror. I hvertfall i land som Bulgaria.

Oh nei nei, en trenger ikke å være mafia i utlandet for å ha råa til Audi, BMW, Merc, Volvo, Porsche, Lambo osv..

Som Eyvind Spangen skrev, det er jo kun et land i verden man betaler 2,3,4 +++ ganger mer i avgifter enn selve bilen - Norge :) Men tror dette blir feil "plass" å diskutere slike ting..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På denne bilturen til utlandet har jeg faktisk giftet meg. Tenkte jeg kunne dele noen bilder sammen med dere. Har fått nå noen bilder i fra photo shoot som ble tatt dagen før bryllupet. Senere kommer bilder fra The Big Day. Kona har overrasket meg med å finne bryllupsbilen:) - en Audi. Men de bildene kommer senere..

35fedda9dcc61730med.jpg

c491aa395cd67770med.jpg

9f6f72f1a7884736med.jpg

cd4f4fa2d1962eb1med.jpg

f4814a76025d8d77.jpg

da75a04e76809378med.jpg

164bd2e2635f2f52med.jpg

a1d31f8ce8eb3d5cmed.jpg

febc2cebd74f8a8dmed.jpg

d368b1fd1952e07cmed.jpg

97d8b07a9b83c161med.jpg

464158e1890e7214med.jpg

ef331e6c67e3dcaemed.jpg

c28e9c8ecccde4ccmed.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer:) Flotte bilder av deg og kona..:)

Var i Bulgaria selv i August 2008, enormt mye råe biler faktisk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!

For meg var det bare et bilmerke som var aktuell som bryllupsbil. Men så var jeg alt for sent ute med å finne en kul Audi. Til slutt så gav jeg opp hele greia. Vi ble enige at en kompis av kona skulle kjøre oss med en veteran Merc. Så kom den store dagen, vi kommer ut av huset med kona og DER STÅR det en Audi A8 Long versjon (har ikke helt greie på A8) pyntet og med sjåfør! Bilen var en S8 optikk.. Fant ut etterpå at hele familien og kona har lurt meg! Må nesten si at jeg ble faktisk litt rørt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..ganske så bra overaskelse:) Hadde nok reagert på samme måte som deg i en slik situasjon..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetråd! Flotte bilder av flotte biler, og ikke minst et flott par!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.